Sklep internetowy jest rozwiązaniem typu B2B.
Zakupy artykułów biurowych poprzez nasz sklep internetowy są aktualnie możliwe wyłącznie dla Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.
Aby rozpocząć zakupy w naszym sklepie internetowym, należy zarejestrować się klikając na link Nowy klient. Otwiera się strona chroniona protokołem SSL o czym mówi certyfikat RapidSSL wydany przez centrum certyfikacji Geotrust. Wypełniamy formularz rejestracyjny, po chwili otrzymujemy maila z potwierdzeniem rejestracji na adres wpisany w formularzu.
Aby rozpocząć zakupy w naszym sklepie wpisujemy adres mailowy podany przy rejestracji np: firma@firma.pl oraz hasło, które powinno zawierać minimum sześć znaków (cyfry, litery małe i duże), następnie klikamy przycisk zaloguj.
Pokaże się Formatka
klikamy na "nie". Jesteśmy zalogowani w sklepie, możemy bezpiecznie robić zakupy.
Jeśli nie posiadasz jeszcze konta w naszym sklepie prosimy o zarejestrowanie się.
|